Zo zelfstandig mogelijk zelf online het antwoord vinden

Huizen, 2 november 2017 – Koninklijke Visio, expertisecentrum voor slechtziende en blinde mensen, heeft de missie om meedoen mogelijk te maken voor slechtziende en blinde mensen. Het liefst zo zelfstandig mogelijk. Met de lancering van het Visio Kennisportaal delen we intern en extern online kennis over ICT-onderwerpen. We werken enerzijds aan onze interne efficiency. Anderzijds bieden we mensen met een visuele beperking meer zelfstandigheid, flexibiliteit en gemak.

Zelf online op zoek naar de oplossing

Door de snelle ontwikkelingen op het gebied van ICT zijn hulpvragen van onze cliënten veranderd. Ook het zelf online antwoorden zoeken op bijvoorbeeld ICT-vragen, is niet meer weg te denken. Daarom lanceert Visio het Visio Kennisportaal! Het Kennisportaal is een bron van informatie over uiteenlopende digitale hulpvragen en ICT-onderwerpen. Visio medewerkers hebben hun kennis en expertise verwerkt in handleidingen, tips, reviews en kenniskaarten over Android, Apple, IOS, Windows en vele andere thema’s.
Bezoek https://kennisportaal.visio.org!

Bellen, chatten of mailen ook mogelijk

Komt u er niet uit met de beschreven informatie? Dan kunt u met een Visio-medewerker chatten, mailen of bellen. Vaak kan een praktische ICT-vraag met een korte toelichting worden beantwoord.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *